شرکت Devolver Digital -Founder GTA 6 را اولین بازی “AAAAA” می نامد و بودجه ۱ میلیارد دلار ، ۱۰ میلیارد دلار برای پیش آگهی را نقل می کند و انتشار ماه مه ۲۰۲۶ را تأیید می کند.
ارسال شده
Grand Theft Auto 6 اولین بازی ویدیویی “AAAAA” از Nigel Lowrie ، بنیانگذار Devolver Digital بود. در مصاحبه با IGN ، Lowrie گفت: “بازی های AAA وجود دارد و سپس بازی های AAAA وجود دارد ، و من استدلال می کنم که Grand Theft Auto به طور بالقوه بازی AAAAA است. این تنها بیشتر از هر چیز دیگری است ، هم در دامنه و هم در دامنه بازی و نوع اثرات فرهنگی که در آن وجود دارد و توجه آن را مورد نیاز است.“”
اصطلاح “AAA” برای چندین دهه برای توصیف بازی ها با بیشترین بودجه و جاه طلب ترین ارزش های تولید استفاده شده است ، اغلب متعلق به ناشران مانند سونی ، مایکروسافت ، EA ، Ubisoft و Take-Zwei Interactive ، به بازی های Rockstar است. Ubisoft سعی کرد “AAAA” را به عنوان یک برچسب بازاریابی در سال ۲۰۲۴ برای عنوان خدمات زنده خود ارائه دهد جمجمه و استخوانکه با قیمت ۷۰ دلار آمریکا شروع شد. این تلاش ها پس از انجام بازی در بازی تجاری ضعیف مورد انتقاد قرار گرفت و بعداً در سال دوم به قیمت فروش استاندارد ۳۹.۹۹ دلار کاهش یافت.
ورود بعدی Rockstar در سری Grand Theft Auto در مقیاس به طور قابل توجهی متفاوت بود. این بازی قرار است در تاریخ ۲۶ مه ۲۰۲۶ پس از چرخه توسعه بیش از هشت سال منتشر شود. براساس گزارش مبنی بر اینکه بودجه وی به ۱ میلیارد دلار آمریکا رسیده است ، این همیشه گرانترین بازی ویدیویی است که تاکنون توسعه یافته است. تحلیلگران پیش بینی کرده اند که Grand Theft Auto 6 می تواند فروش بیش از ۱۰ میلیارد دلار آمریکا را تولید کند و در دو ماه اول پس از انتشار تا ۷.۶ میلیارد دلار.
دو تریلر برای بازی منتشر شد. آنها انیمیشن های بسیار واقعی ، مناظر گسترده و محیط های مفصل را نشان داده اند. علاوه بر این عناصر فنی ، عملکردهای بیشتری نیز مورد بحث قرار گرفته است. گزارشی از GameTyrant در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۵ احتمال بسیار خوبی را دریافت کرد که یک سالن بازی در Grand Theft Auto 6 پس از حضور قبلی در بازی هایی مانند: B. بازگردد Grand Theft Auto: San Andreasبشر پنج مؤلفه ممکن در این گزارش شرح داده شده است: فضای داخلی از جمله لابی ، طاق های پنهان و اتاق های منحصر به فرد. مسابقات مانند رویدادهای نگهدارنده در زمان واقعی ؛ مأموریت هایی که خود را از طریق مرحله وضعیت باز می کنند. رویدادهای شخصیتی غیر قابل پخش تصادفی مانند بازی های Manipedes یا استدلال های مرحله ای. و یک سیستم تراشه به واکنش که با آن می توان سود را به پاداش در بازی تبدیل کرد.
انتشار Grand Theft Auto 6 بر بقیه صنعت بازی تأثیر گذاشت. آدام لیب ، مدیر عامل شرکت Platform Gamesight ، گفت: “GTA برای یک سال و نیم گذشته بخشی از هر مکالمه ای درباره تاریخ های شروع است که من شنیده امبشر “لیب توضیح داد که این تأثیر فراتر از ژانرها ، که معمولاً به عنوان رقبا در نظر گرفته می شوند ، و به عنوان نمونه ای از بازی های Grand Theft Auto آنلاین و بازی های نقش آفرینی اشاره کردند.
Devolver Digital ، شرکت Lowrie یک شرکت همکار بود ، از قبل شوخی کرد که او در همان روز Grand Theft Auto 6 بود.
تأثیر Grand Theft Auto 6 نیز در بحث در مورد سایر بازی های مشتاقانه در انتظار انجام شده است. گزارش بیش از hohlritter: ابریشمIGN به دلیل پیش بینی و حضور فرهنگی ، The Grand Theft Auto 6 را به عنوان یک نقطه مقایسه توصیف کرد.