شرکت استحکامات این سریال از سال ۱۹۹۷ در جاده است. بله ، در سال ۱۹۹۷ ، که در مقابل مدت زمان طولانی بود.
به طور سنتی ، این یک حق رای دادن RPG است که هرگز در غرب یک حرکت عظیم نبود. نور روز فقط در سال ۲۰۰۴ رسماً در اینجا دیده می شد. پس از آن عادلانه است که بگوییم برای مدت طولانی در پیشنهادات خود طاقچه ای است که به نظر می رسد این ایده که واقعاً متوقف شده است بسیار دور از ذهن است. این همه عملیات بسیار کم ، خدمات رزرو شده و فوق العاده فن است.
با این حال ، صحبت کردن بسیار جالب بود -صحبت کردن از کسی که بسیاری از بازی ها را در سوئیچ ۱ بررسی کرده است -برای دیدن اینکه چقدر سریع توسعه دهندگان GUST در شش سال گذشته یا بعد از آن ، به مخاطبان بزرگتر ، به ویژه از آنجا که استودیوی فوق العاده Ryza Trilogy ، که از قدرت آزاد شد ، رسیدگی کردند.
در حالی که اولین ماجراهای Ryza ، همیشه تاریکی و مخفیگاه مخفی ، یک تغییر سبک اما معنی دار در جهت درست ، با دنیای تحقیق شده تر ، ساختار ماموریت بهتر ، یک مبارزه بهتر و یک دسته از چیزهای خوب دیگر – شروع نهایی را احساس کرد. چسبانده شده
کیمیاگری اصلی در این بازی ها همیشه جذاب بوده است – اینها چیزهای فوق العاده ای برای افرادی است که دوست دارند به مواد تشکیل دهنده بروند. اما این هسته اکنون توسط دنیای باز مدرن افزایش یافته است ، یک مبارزه شگفت آور و خنده دار و چیزهایی که باعث می شود یک حلقه کامل از مهربانی بازی ها باشد ، و نه آنچه که اغلب مانند نیمی احساس می شود.
چرا من همه اینها را به شما می گویم؟ خوب ، با ورود ورودی بعدی در سریال Atelier Resleriana: The Alchemist Red & The White Guardian ، درست در گوشه و کنار جونزو هوسوی (رئیس شرکت گوست و تهیه کننده عمومی بازی) ، ساکوتا (تولید کننده توسعه او) و یوکی کاتسوماتا (مدیر او) …
نینتندو زندگی (PJ O’Reilly): در این سری فوق العاده اکنون در مجموع ۲۷ بازی آتلیه وجود دارد ، از جمله (این). این تعداد زیادی از بازی ها همچنان به چندین سری زیر تقسیم می شوند – به ما بگویید که چگونه آتلیه Resleriana در همه اینها جای می گیرد.
Junzo Hosoi: نسخه موبایل Atelier Resleriana 25 مین ورودی در این سریال (A25) است. در مورد این عنوان ، همانطور که شامل رویدادهایی در قسمت اول آتلیه Resleriana (A25) در همان زمان است ، در بخشی از A25 در نظر گرفته می شود ، بنابراین ما آن را “A25-2” می دانیم.
اولین Resleriana شکل کاملاً متفاوت از یک بازی گاچا موبایل را به خود اختصاص داد. تصمیمی در مورد انتخاب این فرم بازی چیست و چگونه به طور کلی کار کرد؟
Yasunori Sakuta: نسخه موبایل Atelier Resleriana با هدف تماس اتفاقی با کاربرانی که سری آتلیه را نمی دانستند و جذابیت این سریال را کشف می کردند ، ایجاد شد. در نتیجه ، بسیاری از افراد در داخل و خارج از ژاپن به این دلیل اشاره کردند که به همین دلیل آنها سری آتلیه را کشف کردند و تصمیم گرفتند که علاقه آنها به Resleriana برای پخش عناوین استودیویی دیگر باشد.
Atelier Resleriana: The Alchemist Red & The White Guardian در همان جهان با اولین بازی Resleriana بازی می کند. آیا می توانید به ما بگویید که تفاوت های اصلی این ماجراجویی جدید چقدر مهم است؟
Yasunori Sakuta: این بازی در همان محیط Resleriana قبلی انجام می شود ، به طوری که ما از سیستم آن به عنوان مرجع استفاده کرده ایم. با این حال ، این یک عنوان کاملاً جدید با عملی است که در همان بازه زمانی بازی تلفن همراه ، اما در یک منطقه دیگر اتفاق می افتد.
برای کسانی که بازی تلفن همراه را انجام داده اند ، ترجیح می دهم آن را “اسپین آف” می دانم. این بازیکنان می توانند ارتباطات بازی اصلی را ببینند ، اما کسانی که هرگز نسخه موبایل را بازی نکرده اند می توانند این بازی را به عنوان یک عنوان کاملاً جدید تجربه کنند.
چندین بازی استودیویی شخصیت های دوگانه مانند زوجی را که در این بازی جدید می یابیم و در برخی دیگر (به عنوان مثال Escha و Logy) نشان می دهند. جاذبه های اصلی ، مزایا و مضرات شخصیت های دوگانه در این نوع ماجراجویی چیست؟
Junzo Hosoi: در سالهای اخیر هیچ شخصیت اصلی مرد در سریال آتلیه وجود نداشته است ، بنابراین ما می خواستیم او این بار نقش فعالی داشته باشد. بنابراین RIAS و SLADE متولد شدند.
با دو شخصیت اصلی ، ما توانستیم رابطه آنها را به طور کامل نشان دهیم و یک تجربه فوری تر را فعال کنیم. در عین حال ، اگر تعادل بین این دو به درستی انجام نشود و دیگری متوجه آن نشود ، فقط یک فعال است. بنابراین این یک وضعیت بسیار دشوار برای مقابله با آن است. حفظ تعادل بین دو شخصیت اصلی در طول تاریخ و سیستم بازی بسیار دشوار بود.
آیا قرار است آتلیه Resleriana یک سه گانه باشد یا برنامه های آینده برای این مجموعه ویژه ویژه در آینده وجود خواهد داشت؟
Junzo Hosoi: ما روی آتلیه Resleriana تمرکز می کنیم: کیمیاگر قرمز و گاردین سفید و در حال حاضر فکر نمی کنیم. البته عنوان بعدی را برای GUST در نظر می گیریم و می توان عنوان سوم را برای Resleriana در نظر گرفت.
من یک طرفدار بزرگ سری آتلیه Ryza هستم که شما در آن تهیه کننده هستید. این بازی ها احساس می کردند که از حق رای دادن استودیو در موقعیت اصلی در سرویس فن خارج شده اند و بازی ها “JRPG مدرن” تر ساخته شده اند. آیا آتلیه Resleriana سعی می کند: کیمیاگر قرمز و White Guardian برای تبلیغ حق رای دادن از این طریق؟
Junzo Hosoi: ممنون من از شنیدن این حرف خیلی خوشحالم!
برای من ، Ryza عنوانی چالش برانگیز بود زیرا ما می خواستیم افراد بیشتری سری آتلیه را بازی کنند. و ما این رودخانه را با یومیا ادامه دادیم. اما در حین راه اندازی این سریال ، من همچنین می فهمم که نیازهای مختلفی وجود دارد. برای توسعه این عنوان ، ما می خواستیم آن را به یک سری تبدیل کنیم که جنبه های مبتنی بر دور و دنیای دوستانه را با دقت پوشانده است.
آتلیه یومیا این سریال را از نظر دنیای باز خود به سطح دیگری رساند. آیا می توانیم در اینجا چیزی مشابه انتظار داشته باشیم ، یا این یک نوع تجربه متفاوت است؟
Yuki Katsumata: این بار این زمینه دنیای باز نیست ، اما بازیکنان منطقه ای برای کشف دارند ، شبیه به استودیوی سوفی ۲. علاوه بر این ، سیاه چال های چند مرحله ای وجود دارند که در اطراف زمین “ابعاد” نامیده می شوند. ساختار کارت هر بار که بازیکنان وارد آنها می شوند تغییر می کند و گیمیک ها و هیولا نیز کمی تغییر می کنند. ترکیبات موجود در آنجا نیز بهتر از مواردی است که می توان به طور مرتب در این زمینه یافت ، به طوری که بازیکنان همیشه می توانند با تقسیم دوباره و دوباره آنها را به چالش بکشند.
(این) آتلیه Resleriana نینتندو سوئیچ و برخی از سیستم عامل های قدرتمند دیگر را منتشر می کند. آیا می توانیم اتصال سوئیچ ۲ را در یک مقطع خاص از زمان مشاهده کنیم؟
Junzo Hosoi: از آنجا که این عنوان برای سوئیچ تهیه شده است ، ما در حال حاضر هیچ برنامه ای برای انتقال آن برای تغییر ۲ نداریم.
صحبت از سوئیچ ۲ ، آیا هنوز یکی دارید و اگر چنین است ، آیا تاکنون بازی های مورد علاقه دارید؟
Junzo Hosoi: من سوئیچ ۲ دارم! Donkey Konge Bananza که اخیراً منتشر شده است واقعاً سرگرم کننده است. من برای از بین بردن و ترک استرس به یک وضعیت کودکانه برمی گردم!
از این گذشته ، و چیزی که اخیراً باعث جنجال های زیادی شده است ، هوش مصنوعی و استفاده های بسیاری از آن در تولید بازی های ویدیویی. چگونه می توانید با استفاده از هوش مصنوعی تولیدی برای کمک به پروژه ها ، چه برای کارهای پس زمینه یا چیزی مانند هنر یا نوشتن در یک پروژه ، بمانید؟
Junzo Hosoi: من معتقدم که استفاده از هوش مصنوعی هنگام ایجاد بازی فوق العاده بزرگ است. جدا از آن ، من فکر می کنم که سازندگان بخش مهمی از آنچه انجام می دهند ، چه چیزی AI نمی تواند ، به عنوان مثال. ب – برای یافتن ایده های جدید و زنده کردن آنها. در آینده ، تعادل بین آنچه می توانیم به هوش مصنوعی واگذار کنیم و آنچه سازندگان می توانند دروغ بگویند و زندگی را به وجود آورند می تواند در تولید بازی ضروری شود.
با تشکر از Junzo Hosoi ، Yasunori Sakuta و Yuki Katsumata از شرکت Gust که آنها وقت خود را برای پاسخ به سؤالات من گرفتند.
Atelier Resleriana: The Alchemist Red & The White Guardian در تاریخ ۲۶ سپتامبر در سوئیچ منتشر می شود.