بوکورا: بررسی سیاره (سوئیچ ۲)

بوکورا: بررسی سیاره - تصویر 1 از 7

ضبط شده در Nintendo Switch 2 (دستی/قفل)

Bokura: Planet یک بازی تعاونی دو نفره با دو بازیکن است که در ۷ آگوست شروع به سوئیچ و سوئیچ ۲ کردند.

پیگیری بوکورا از سال ۲۰۲۳ ، توسعه دهنده ایندی Tokoronyori در مورد اولین بازی می گوید این که او تعجب می کرد که وقتی در جهت مخالف رفته بودم ، کدام منظره را دیده بودم … در پایان نتوانستم عقب بمانم. من مانند بوکورا در جهت دیگر دویدم: سیاره متولد شد و منظره در اینجا باورنکردنی است. “

جذاب بیایید ببینیم که چگونه سفر دو نفره از NL رفت …

پروتکل شماره ۱ خدمه (آبی)

من در سه ماه گذشته هر روز به اندازه کافی سوئیچ ۲ خود را بازی کرده ام و تنها عملکرد جدیدی که کمتر از هر چیز دیگری استفاده کردم Gamechat است. من با تردید آن را در بازی عجیب Mario Kart World یا Drag X Drive بازی کردم ، اما مجبور شدم به همان اندازه که ۲۰ ساله جالب در تمام بازاریابی کنسول با آن سرگرم کننده بودم.

بوکورا: بررسی سیاره - تصویر 2 از 7
ضبط شده در Nintendo Switch 2 (دستی/قفل)

در آن زمان من به Bokura: Planet ، یک بازی آنلاین با یک سوئیچ آنلاین ۲ ، که درباره آن شنیده ام در کنار هیچ کس که برای برخی اوقات خوب احساس خیاطی نکرده است ، گیر افتادم. من کاملاً یکی از ویژگی های پرچمدار سوئیچ ۲ در عمل بودم. من یک شرکت کننده مایل را استخدام کردم (سلام به گاوین ، همه!) و شجاعانه وارد یک ماجراجویی پازل فضایی شدم ، که در آن (ظاهراً) فقط چند مورد پیش رفته بود.

نتیجه؟ کمی بیش از سه ساعت خنده شکم و خراش های سر با ساختار داستان با طراوت خلاقانه. این ممکن است استفاده بصری یا فنی از سوئیچ ۲ نباشد ، اما پیدا کردن استفاده بهتر برای GameChat دشوار است.

اما قبل از اینکه در همه اینها پخش شوم ، بگذارید زمینه ای را پوشش دهیم. این و سلف آن ، بوکورا ۲۰۲۳ ، مشترکات زیادی دارند. هر دو فقط مسائل دو نفره هستند که در دو سیستم به صورت آنلاین بازی شده و به شدت روی ارتباطات متمرکز شده اند ، که از اهمیت اساسی برای پیشرفت برخوردار است. هر دو از این حیله مرکزی استفاده می کنند تا به هر بازیکن نگاه خود را نسبت به همان معما بدهد و اغلب آنها را در مناطق مختلف تقسیم می کند ، که این امر نیاز به توصیف های بد ، تقلید صدا ضعیف و تلاش و خطا زیادی دارد. هر دو همان تصاویر هنری پیکسل ساده را می گیرند ، که اغلب بین مرز بین ناز و خزنده می روند.

بوکورا: بررسی سیاره - تصویر 3 از 7
ضبط شده در Nintendo Switch 2 (دستی/قفل)

تغییر بزرگ برای دنباله (جدا از افزودن GameChat هنگام بازی در سوئیچ ۲ ، حتی اگر بازی نیز در S1 باشد) این است که مکانیک گیم پلی “تقسیم” مرکزی به ساختار داستان گسترش می یابد. چند کاوشگر فضایی در یک سیاره بیگانه Crashland Crashland را خراب کردند و تصمیم گرفتند که هواپیماهای بدون سرنشین کنترل خود را از دست دهند و اذیت کنند. این دو قهرمان بی نام به سرعت تقسیم می شوند و هر یک از تاریخ خصوصی خود در معرض ضرباتی قرار می گیرند که مخفی نگه داشته می شوند – یا باید BE – از دیگران در بقیه بازی.

این یک ایده است که من برای اولین بار سعی کردم سرم را دور بزنم. قبل از ورود به محتوای داستان خصوصی خود ، یک نماد میکروفون کوچک روی صفحه نمایش ظاهر می شود و تنها پس از دریافت اولین دوز نمایشگاه متن ، بازی یا به خصوص شخصیت شما صریحاً می گوید که صریحاً یک راز شریک زندگی خود را حفظ می کند. متأسفانه ، من و گاوین هر دو Blabbermouths را تأیید کرده ایم و به دلایلی نماد میکروفون بلافاصله در یکی از سر ما قرار نگرفت و با “کمی به شریک زندگی خود نگو” ، زیرا هر دو ما قبل از بازی ، بازی را دنبال کردیم و دنبال کردیم.

بوکورا: بررسی سیاره - تصویر 4 از 7
ضبط شده در Nintendo Switch 2 (دستی/قفل)

حتی با تعجب اولیه ، که نیمی از اسپیلز در جدی است ، چرا نماد میکروفون جایگزین چیزی بتونی تر نمی شود ، همانطور که نمی دانم ، یک پیام قرمز بزرگ که “این راز را نگه دارید ، شما احمق هستید!” -داستان مشترک به معنی بوکورا: سیاره در دریای کوپ-پوزلر ایستاده است. من وقتی شنیدم که گاوین در مورد رابطه بین شخصیت های ما فکر می کند (چیزی که به لطف یک عمل خصوصی و غالباً غیر منتظره تاریک من دانش اضافی داشتم) فکر می کردم و آشکارا نشسته ام وقتی افشاگری های خاصی به من یادآوری می کردند که چقدر خودم از “تصویر کامل” دیده ام.

این همه تاریخ و غافلگیر کننده نیست ، به شما توجه کنید. شما بیشتر وقت را با Bokura: Planet می گذرانید تا از طریق تعدادی از معماهای تصویر فردی کار کنید که در آن باید دیدگاه خود را از شریک زندگی خود ، سوئیچ های لرزان ، جهت گیری نمادها و افتتاح اهداف توصیف کنید. دیدگاه “مشترک” دوباره ایده خوبی است (اگر به خصوص جدید نیست) ، اما سیاره برای اهداف خوب است که اهداف را مخلوط کنند تا همه چیز خیلی قدیمی نباشد. ما وقتی که قاب SUG را روی یک صفحه نمایش توصیف کردیم ، پوزخند می زنیم و وقتی موجودات را گول می زنیم ، قطره های کشنده و لیزر را در Grotesque بعدی فریاد می زنیم.

بوکورا: بررسی سیاره - تصویر 5 از 7
ضبط شده در Nintendo Switch 2 (دستی/قفل)

همچنین به نظر می رسید که این مشکل روی یک نقطه شیرین بنشینید ، حتی اگر عملکردهای اشتراک گذاری صفحه Gamchat به این معنی بود که می توانیم به دیدگاه یکدیگر نگاه کنیم و اگر واقعاً گیر کنیم ، مشکلات را سریعتر حل کنیم. – – جیم نورمن

پروتکل شماره ۲ خدمه (قرمز)

من بعد از فهمیدن وقایع تکان دهنده خود روی صفحه ، به سرعت اشتباه خود را تشخیص دادم ، که جیم افتتاح نشده بود. در گذشته نگر ، البته ، نماد میکروفون فراتر رفته ظاهرا به معنای “stfu” است ، اما با تمام جعبه های گفتگوی (به خوبی بومی) که تا آن زمان دیده بودم ، استفاده از یک نماد برای برقراری ارتباط با چنین دستورالعمل های مهم عجیب بود. من فرض می کنم که متن نشان دهنده گفتگو و افکار در بازی است ، در حالی که این نماد فقط برای شما ، بازیکن منظور شده بود.

به هر حال ، این فقط یکی از دو جام ارتباطی بود – دیگری وقتی او برای اولین بار بازی را باز کرد و با یک EULA ژاپنی (نه در وحشت ، به سادگی به گزینه سمت چپ و “A” با دوچرخه سواری تغییر یافت – انگلیسی گزینه دوم است) – اما رک و پوست کنده هیچ تاثیری در لذت ما ندارد.

بوکورا: بررسی سیاره - تصویر 6 از 7
ضبط شده در Nintendo Switch 2 (دستی/قفل)

The subsequent mixture of cute pixel art and slightly harmful body horror was a surprise-a welcome one, although together with all the phallic symbols about this evaluation of PEGI 7, in a game that is otherwise block powder, button push, laser-dessen, Now-im-Controlling-A-Robot-A-Robot-A-Robot-A-Robot-a-Robot-A-Robot-A-Robot-A-A-A-A-Robot-A robot-A robot-a Robot-A Robot-A Robot-A Robot ، ارائه شده است.شماپازل صفحه نمایش و چالش های سکوی نور. این تعاونی های هوشمندانه است که پازل های صوتی و تصویری اساسی را با هم مخلوط می کند ، اما روایت اساسی به ادویه ای اضافه می کند. این یک داستان در حال حرکت است که چند افعال را به روشی مناسب وصل می کند.

وقتی نوبت منفی می رسد ، پرش کمی عادت می کند و احتمالاً در سه یا چهار ساعت بازی که بازی می کنید از چند رکورد سنگی سقوط خواهید کرد – اگرچه به طور خودکار به معنای این است که لازم نیست زیاد تکرار کنید. استفاده از GameChat به این معنی است که صدا آرامتر است ، اگرچه این موضوع در اینجا بیش از حد روی موسیقی متن فیلم اطراف تأثیر نمی گذارد ، فقط باید در معماهای خاص صدا گوش دهید.

منوی افتتاحیه بازی نیز دوستانه ترین کاربر نیست. به اشتراک گذاشتن COD خود با شریک زندگی خود به اندازه کافی بدون عارضه (و بازی به طور خودکار جایی را که هنگام ترکیب خود در جلسه بازی بعدی خود متوقف کرده اید ، جذب می کند) ، اما پیمایش در سه نماد منو ناخوشایند تر از آن است. بوکورا: سیاره همچنین از حالت ماوس پشتیبانی می کند ، که خوب است ، حتی اگر ما سعی کردیم دلیلی برای آن پیدا کنیم که فراتر از منوهای ناوبری باشد.

بوکورا: بررسی سیاره - تصویر 7 از 7
ضبط شده در Nintendo Switch 2 (دستی/قفل)

با این حال ، هیچ چیزی برای قیمت پایین برای اذیت کردن خود وجود ندارد ، و نینتندو نتوانست از پنجره فروشگاه بهتر Gamechat بخواهد. در حقیقت ، به راحتی می توان فهمید که چرا صاحب پلتفرم این کار را به سوئیچ ۲ می رساند وقتی بسیاری از تیم های دیگر ایندی حتی در گرفتن کیت های توسعه دهنده مشکل دارند. – – گاوین لاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *