از توسعه دهنده جلد بپرسید. ۱۹ ، Donkey Kong Bananza – فصل ۳ | خبر

از توسعه دهنده جلد بپرسید. 19 ، Donkey Kong Bananza - فصل 3 | خبر

خیلی ممنون من کنجکاو هستم که پائولین در عمل است و من از شنیدن این که می توانید از بازی لذت ببرید راحت می شود تا مغز خیلی خسته کننده نباشد. از این گذشته ، هر یک از آنها می توانند چند کلمه بگویند که این بازی را انجام می دهند؟

کوبو:
پیشرفت در این بازی با خرد کردن انواع چیزها. محیط شما به طور مداوم در حال تغییر است ، بنابراین ما برای ایجاد صداهایی که منعکس کننده این تغییر است ، سخت تلاش کرده ایم. اندازه مناطقی مانند اتاق های باز و غارها را اندازه گیری کردیم و حجم و واژگان را بر این اساس تنظیم کردیم. حتی برای موسیقی پس زمینه ، ما هر آهنگ را در چندین آهنگ به اشتراک گذاشتیم و تعادل را مطابق محیط Donkey Kong و اندازه منطقه اقتباس کردیم. من فکر می کنم این یک تجربه صوتی است که برای بازی هایی که از فناوری Voxel استفاده می کنند بی نظیر است. امیدوارم بازیکنان هنگام بازی به این جزئیات نیز گوش دهند.

واتانابه:
من فکر می کنم Donkey Kong با بیان چهره های غنی و حرکات هیجان انگیز در این بازی سرگرم کننده است. من دوست دارم اگر بازیکنان آن را برای خودشان تجربه کنند. دنیای زیرزمینی که این بازی در آن صورت می گیرد نیز با بازی های قبلی این سریال تا حدودی متفاوت است. این یک دنیای خوب اما عجیب است و امیدوارم بازیکنان هنگام سفر با Donkey Kong و دوستانش ، از آنها به کمال لذت ببرند. اوه ، و البته همه چیز همه چیز را در راه های خود شکست. (می خندد)

تاناکا:
من فکر می کنم مکانیک گیم پلی که با آنها می توانید همه چیز را برای دشمنان نابود کنید و NPC (شخصیت های غیر پخش کننده) برای Donkey Kong Bananza بی نظیر است. چیزها نه تنها قابل مخرب هستند ، بلکه وجود مواد تجربه بازی را حتی بیشتر گسترش می دهد ، با برخی از موارد دشوار و غیرممکن است که با دست های برهنه یا خار و غیره شکستن و غیره ، و غیره. اگر بازیکنان نیز به دنبال اقدامات مبتنی بر مواد بودند ، به عنوان مثال ، عالی خواهد بود. ب – بخشی از دشمن که از مواد منفجره تشکیل شده و از آن برای از بین بردن چیزهای دیگر استفاده می کند.

تاکاهاشی:
در رابطه با پیشرفت در این بازی دامنه زیادی وجود دارد. به عنوان مثال ، شما می توانید مکان یا بخش هایی از داستان را بدون تحمل عواقب خود پرش کنید. با پیشرفت بازی به روشی که ما در نظر نداشتیم ، ما آن را “شکستن دنباله” در اصطلاحات توسعه می نامیم. در توسعه بازی ، محدودیت ها معمولاً برای جلوگیری از این امر معرفی می شوند ، اما از آنجا که این بازی فقط مربوط به تخریب است ، ما می خواستیم مردم آزادانه بازی کنند. صادقانه بگویم ، محدودیت ها برای توسعه دهندگان ما بسیار آسان تر است. (می خندد) اما لطفا آزمایش کنید.

Motokura:
من فکر می کنم قدرت بازی های ویدیویی به طور کلی توانایی بازیکن در درک تعامل است. ما همچنین یک گیم پلی را بر اساس چنین تعاملاتی در بازی های قبلی سه بعدی ماریو ایجاد کردیم. اما من فکر می کنم ما می توانیم آن را به یک سطح کاملاً جدید در Donkey Kong Bananza برسانیم. ما خودمان را به ایجاد یک بازی اختصاص داده ایم که به طور غریزی بازی می کند ، هر چقدر هم که آنها آن را بازی می کردند. ما این عنوان را با احتیاط و آگاهی فراوان توسعه داده ایم که نینتندو در آنجا نیست که امروز باشد ، اگر نه برای بازی اصلی Donkey Kong. Donkey Kong به عنوان یک شخصیت فقط در این سریال ایجاد می شود ، اما همچنان به تحقیق در مورد ناشناخته ها در فیلم ها ، پارک های موضوعی و سایر تجربیات جدید ادامه می دهد. با Donkey Kong Bananza ما تعدادی از چالش های جدید را پذیرفته ایم و این یک بازی است که ما با افتخار به جهانیان ارائه می دهیم. لطفا آن را امتحان کنید! ما در تلاش خواهیم بود تا یک بازی الاغ کنگ را که برای همه سرگرم کننده است ، ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *